Najčastejšie otázky (FAQ)

1. Kto a prečo založil tento internetový obchod?

Internetový obchod www.preutulky.sk založilo Združenie za práva zvierat, o.z., pod ktoré spadá Československý kastračný program. 100% vlastníkom spoločnosti ZZPZ, s.r.o. a teda aj eshopu www.preutulky.sk je práve Združenie za práva zvierat, o.z. Internetový obchod bol založený preto, lebo sami prevádzkujeme útulok a vieme aké nepraktické je dostávať denne od kuriérov po 1 vreci krmiva. Taktiež sme nevedeli dopredu určiť, koľko darcov objednalo krmivo do nášho útulku a preto sme rozmýšľali nad systémom ako to zjednodušiť.

2. Urobil som objednávku, kedy príde krmivo do útulku?

V prípade, že ste reagovali na výzvu na sociálnej sieti Facebook alebo Instagram, tovar doručíme do niekoľkých dní. V ostatných prípadoch spracovávame všetky objednávky každý Utorok (t.j. 1x za 7 dní). Viac v obchodných podmienkach.

3. Som odcestovaný v zahraničí, mám tu zriadený účet. Ako mám vykonať platbu?

V našom eshope máte viacero možností ako vykonať platbu. Môžete to urobiť prevodom alebo platbou online cez platobnú bránu PayPal. Ak máte účet zriadený v krajine patriacej do eurozóny, tak Vaša banka podporuje platby SEPA (Single Euro Payments Area). Vďaka SEPA sa odstránili akékoľvek rozdiely medzi domácimi a cezhraničnými transakciami. Viac informácií o SEPA nájdete na www.nbs.sk

Pri platení cez platobnú bránu PayPal môže byť od Vás vyžadované vytvorenie účtu. Nebojte sa ho, je zdarma a uľahčí Vám nakupovanie na internete.

4. Mám český účet v mene CZK. Ako mám vykonať platbu?

Od 31.7.2017 náš eshop podporuje aj českú menu. Stačí si pod košíkom zvoliť CZK. Platbu môžete vykonať cez PayPal alebo prevodom na náš účet. K dispozícii je aj český účet. 

5. Urobil som objednávku v mene EUR ale účet mám v mene CZK. Ako mám vykonať platbu?

Napíšte nám, pôvodnú objednávku stornujeme a vytvoríte novú v mene CZK. Kurzové rozdiely spôsobujú problémy pri párovaní platieb.

6. Urobil som objednávku ktorú som okamžite uhradil, ale po 4 dňoch ste mi poslali správu, že neevidujete platbu. V čom je problém?

Náš systém detekuje platby automaticky. Je preto potrebné zadať správny variabilný symbol. Občas sa stane, že zlyhá technika a platbu nezaeviduje. V takomto prípade nám napíšte email s potvrdením o platbe, platbu spárujeme manuálne. 

7. Urobil som objednávku 23.5.2017 ale informácia o doručení mi prišla až 8.8.2017. Ako je to možné?

Pravidelne sa snažíme sledovať skladovú dostupnosť tovaru, ale nakoľko nie sme jediným odberateľom u našich dodávateľov, je úplne bežné že sa tovar vypredá aj počas jedného dňa. Náš dodávateľ má tiež svojich dodávateľov. Mnoho produktov odoberá náš dodávateľ z rôznych krajín z Eurozóny aj mimo Eurozóny (napr. Čína). Preto sa môže stať, že na naskladnenie tovaru čakáme aj niekoľko mesiacov. V prípade, že zákazník čaká už viac ako 45 dní, kontaktujeme ho s možnosťou zrušenia objednávky a vrátenia peňazí.

 

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné