Najčastejšie otázky (FAQ)

1. Kto a prečo založil tento internetový obchod?

Internetový obchod www.preutulky.sk založilo Združenie za práva zvierat, o.z., pod ktorý spadá Československý kastračný program. 100% vlastníkom spoločnosti ZZPZ, s.r.o. a teda aj eshopu www.preutulky.sk je práve Združenie za práva zvierat, o.z. Internetový obchod bol založený preto, lebo sami prevádzkujeme útulok a vieme aké nepraktické je dostávať denne od kuriérov po 1 vreci krmiva. Taktiež sme nevedeli dopredu určiť, koľko darcov objednalo krmivo do nášho útulku a preto sme rozmýšľali nad systémom ako to zjednodušiť.

2. Urobil som objednávku, kedy príde krmivo do útulku?

Tovar objednaný cez náš eshop doručujeme naraz, minimálne 1x mesačne. Výzvy sú nahadzované v predstihu, takže nehrozí že by útulok zostal bez krmiva. Nehovoriac o tom, že aktuálne množstvo objednávok za mesiac cez náš eshop nedokáže pokryť mesačnú spotrebu krmiva daného útulku. To znamená,že nákupom u nás pomáhate útulkom s krmivom - nie je to ich jediný zdroj krmiva. Objednávky našim dodávateľom posielame vždy 4. dňa v mesiaci a 19. dňa v mesiaci. Objednávky zaplatené do 4. dňa v mesiaci do 11:00 budú objednávané 4. dňa v mesiaci. Objednávky zaplatené do 19. dňa v mesiaci do 11:00 budú objednávané 19. dňa v mesiaci. Pokiaľ útulok nenazbiera dostatočný počet objednávok, alebo bude veľmi nerentabilné samotnú objednávku doručovať, posunie sa jej termín doručovania na najbližší objednávací deň (buď 19. deň v mesiaci alebo 4. deň v mesiaci). Tento posun bude realizovaný iba 1x.Presné dodacie podmienky sú v sekcii obchodné podmienky.

3. Som odcestovaný v zahraničí, mám tu zriadený účet. Ako mám vykonať platbu?

V našom eshope máte viacero možností ako vykonať platbu. Môžete to urobiť prevodom alebo platbou online cez platobnú bránu PayPal. Ak máte účet zriadený v krajine patriacej do eurozóny, tak Vaša banka podporuje platby SEPA (Single Euro Payments Area). Vďaka SEPA sa odstránili akékoľvek rozdiely medzi domácimi a cezhraničnými transakciami. Viac informácií o SEPA nájdete na www.nbs.sk

Pri platení cez platobnú bránu PayPal môže byť od Vás vyžadované vytvorenie účtu. Nebojte sa ho, je zdarma a uľahčí Vám nakupovanie na internete.

4. Mám český účet v mene CZK. Ako mám vykonať platbu?

Od 31.7.2017 náš eshop podporuje aj českú menu. Stačí si pod košíkom zvoliť CZK. Platbu môžete vykonať cez PayPal alebo prevodom na náš účet. K dispozícii je aj český účet. 

5. Urobil som objednávku v mene EUR ale účet mám v mene CZK. Ako mám vykonať platbu?

Platbu zadáte ako SEPA platbu, od 31.10.2016 podporujú banky v ČR SEPA platby. Takúto platbu zadáte v mene EUR. 

6. Urobil som objednávku ktorú som okamžite uhradil, ale po 14 dňoch ste mi poslali správu, že neevidujete platbu. V čom je problém?

Vzhľadom na množstvo objednávok je náš systém automatizovaný čo sa týka detekcie platieb. Je preto potrebné zadať správny variabilný symbol. Občas sa stane, že zlyhá technika a platbu nezaeviduje. V takomto prípade nám napíšte email s potvrdením o platbe, platbu spárujeme manuálne. 

7. Urobil som objednávku 23.5.2017 ale informácia o doručení mi prišla až 8.8.2017. Ako je to možné?

Pravidelne sa snažíme sledovať skladovú dostupnosť tovaru, ale nakoľko nie sme jediným odberateľom u našich dodávateľov, je úplne bežné že sa tovar vypredá aj počas jedného dňa. Náš dodávateľ má tiež svojich dodávateľov. Mnoho produktov odoberá náš dodávateľ z rôznych krajín z Eurozóny aj mimo Eurozóny (napr. Čína). Preto sa môže stať, že na naskladnenie tovaru čakáme aj niekoľko mesiacov. V prípade, že zákazník čaká už viac ako 45 dní, kontaktujeme ho s možnosťou zrušenia objednávky a vrátenia peňazí.

 

Tento web používa súbory cookie ktoré, ktoré nám pomáhajú poskytovať a zlepšovať naše služby. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií.